بررسی ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱
نوشته شده توسط : ارغوان

بلزا ساخت کجاست ؟

بلزا ساخت کجاست ؟ تا به حال نام این برند را شنیده اید ؟ با محصولات آن آشنایی دارید ؟ میدانید که کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟ کمپانی بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمنه تولید محصولات کوچک در ایران آغاز کرده است . هدف اولیه این برند مشتری مداری و ارائه بهترین محصولات بود و به طور کل با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرد که تا به امروز هم آن را به طور کامل رعایت کرده است . محصولات بلزا با بهترین تکنولوژی و کیفیت تولید میشوند و طراحی ظاهری آن ها به طراحی بدون زمان معروف است به این معنا که ظاهر آن ها را به گونه ای طراحی میکنند که در طول سالیان دراز کسی متوجه نمیشود که این محصول تولید مثلا 30 سال قبل بوده است .در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

ساندویچ ساز چهارخانه ی بلزا مدل 51201 دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب است؛ چراکه قابلیت تهیه 4 ساندویچ کامل یا 8 ساندویچ مثلثی را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به راحتی و به سرعت ساندویچ ها را آماده می کند. صفحات مدل 51201 بلزا چدنی و با روکش تفلون است. این صفحات برای شست وشو و تمیزشدن امکان جداشدن از دستگاه را دارند. در این ساندویچ ساز دو صفحه ی بالایی و پایینی هم زمان گرم می شوند. به همراه مدل 51201 یک صفحه گریل نیز عرضه می شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود. برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می شود تا راحت تر جابه جا شود. بلزا از عرضه کنندگان محصولات خانگی برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد. ساندویچ‌ ساز چهارخانه‌ی بلزا 51201 دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب و کارآمد است؛ اگر به دنبال ساندویچ ساز کوچیک با تعداد خانه زیاد میگردید این مدل به شما پیشنهاد میشه چرا که قابلیت تهیه 4 ساندویچ کامل یا 8 ساندویچ مثلثی شکل را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن و به‌سرعت ساندویچ‌ها را برای شما آماده می‌کند. صفحات در این مدل از برند بلزا چدنی و با روکش تفلون است. این صفحات برای شست‌وشو و تمیزشدن راحت امکان جداشدن از دستگاه را دارند. در این ساندویچ‌ساز دو صفحه‌ی بالایی و پایینی هم‌زمان گرم می‌شوند وحرارت را مساوی بین ساندویچ تقسیم میکنند.

 

 

ساندویچ ساز بلزا Belleza sandwich maker

ساندویچ ساز بلزا belleza 51201 یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی می باشد که توسط بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به راحتی به صورت نقد و اقساط عرضه شده است. که شما به راحتی میتوانید از اعتماد کالا اقدام به خرید نمائید. به همراه این دستگاه یک صفحه گریل قابل تعویض نیز عرضه می‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود. برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می‌شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می‌شود تا راحت‌تر جابه‌جا و از دسترس کودکان خارج شود.

 

برند بلزا از عرضه‌کنندگان محصولات خانگی و آشپزخانه برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد. گفتنی است که شرکت بلزا برندی ایتالیایی است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی لوازم‌خانگی کوچک فعالیت دارد که تابحال محصولات با کیفیت بسیاری را به بازار عرضه کرده است.

 

ساندویچ‌ساز چهارخانه‌ی «بلزا» مدل «۵۱۲۰۱»

دستگاهی کوچک ولی بسیار محبوب زیبا و پراستفاده است؛ چراکه قابلیت تهیه ۴ ساندویچ کامل یا ۸ ساندویچ مثلثی را دارد. این دستگاه با توان زیادی که دارد به‌ راحتی و به‌ سرعت ساندویچ ‌ها را آماده می‌کند.  این صفحات برای شست‌وشو و تمیزشدن امکان جداشدن از دستگاه را دارند.

در این ساندویچ ‌ساز دو صفحه‌ی بالایی و پایینی همزمان گرم می‌ شوند.

صفحات ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ بلزا چدنی و با روکش تفلون است.به همراه مدل ۵۱۲۰۱ یک صفحه گریل نیز عرضه می‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استیک شود.

برای پختن استیک، نیاز به کاردک مخصوص نیز هست که با این ساندویچ ساز به خریدار عرضه می‌ شود. در دستگاه با یک چفت ایمنی بسته می ‌شود تا راحت ‌تر جا به ‌جا شود.

بلزا از عرضه‌کنندگان محصولات خانگی برقی باکیفیت است که به سبب کیفیت بالا، زیبایی و قیمت مناسب محصولاتش طرفداران زیادی دارد.

 

امکانات دستگاه

• قدرت ۱۳۰۰ وات
• ساندویچ ساز ۴ خانه (۸ اسنک مثلثی شکل)
• دارای صفحات نچسب چدنی با روکش تفلون
• قابلیت جدا شدن صفحات برای تمیز کاری آسان
• دارای دو صفحه مجزا برای ساندویچ ساز و گریل (استیک پز)
• قابلیت گرمادهی هم زمان ۲ صفحه بالا و پایین
• چفت ایمنی درب ساندویچ ساز
• دکمه ارتجاعی برای تعویض صفحات
• دارای کاردک مخصوص صفحه گریل
• ساخت کشور چیــن
• دارای گارانتی ۱۸ ماهه

 

نمایندگی بلزا در ایران

همانطور که در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، بلزا یک برند ایرانی است و بیش از چند دهه است که تولید محصولات خود را در ایران آغاز کرده است . نمایندگی های برند بلزا در سرتاسر کشور وجود دارند و از این بابت دیگر نگرانی نخواهید داشت . هم نمایندگی های فروش محصولات و هم نمایندگی های خدمات پس از فروش بلزا در اکثر استان های کشورمان وجود دارد تا مصرف کنندگان با خیال راحت بتوانند از آن استفاده کنند .

 

خدمات پس از فروش محصولات بلزا

خدمات پس از فروش محصولات همیه یکی از مهم ترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنیم . این که آیا این محصول خدمات پس از فروش دارد یا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چیز هایی میشود ، در استان یا شهر نزدیک به ما نمایندگی دارد یا نه نکات بسیار مهمی است که اگر به آن دقت نکنیم خدایی نکرده پس از آسیب دیدن محصولمان به هر دلیلی با مشکل رو به رو خواهیم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور که پیش از این هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت کجاست گفتیم ، چون محصولات بلزا در خود ایران تولید بسته بندی و به بازار عرضه میشوند پس نمایندگی های خدمات پس از فروش آن هم در ایران است .

 

کیفیت محصولات بلزا چگونه است ؟

شرکت بلزا چندین دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک شروع کرده است و کیفیت محصولات آن نیز برای مصرف کنندگان مورد قبول واقع شده است .

 





:: برچسب‌ها: بررسی ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , کیفیت ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , مشخصات ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , قیمت ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , خرید ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ , ساندویچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: